lördag 9 mars 2013

Wilhelminagården...

Igår var jag och hälsade på Marie på Wilhelminagården i Varberg...
Hon driver en så fin butik med ekologiska och lokala produkter. Till min glädje har hon köpt möbler av mig som nu står i butiken. Det var så roligt att få komma och titta. Tack för det!

Ljuset flödade in i den ljusa och fräscha lokalen...


Denna söta lilla herre sköter om butiken tillsammans med sin matte. Wille heter han...


Några olika lokala konstnärer ställer också ut i lokalen...



 Vitt te och smarrig mörk choklad med smak av havssalt och kanel köpte jag bland annat med mig hem.
Mmmmmmmm...


Denna härliga ring kunde jag inte heller motstå. Tillverkad i Guatemala och rättvisemärkt.
Får bli årets sommaraccessoar...


Jag hade med mig två skyltar som jag målat. De ska hänga i butiken...


Fina Wille igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar