tisdag 3 september 2013

Trevliga besök...

Veckan har börjat bra...
 ...med så trevliga, långväga, besök till verkstaden både i går och idag. Tack till Er! 
Möbler har åkt iväg och jag har inte riktigt kommit igång med något nytt projekt denna veckan. Ibland blir det liksom ett vakuum när en större möbel är färdigställd och då behöver jag lite tid att få ny inspiration. 
Men i morgon ska jag ta mig i kragen...


*****


Har inspirerats av andra bloggar där jag sett vitmålade horn. Just detta älghorn hade ju inte så imponerande många taggar så jag hoppas min far förlåter mig om han ser detta ;)... 


Sedan hade vi lite vardagsdramatik idag när en kaja hade kommit ner i skorstenen till kaminen. Vi lyckades efter mycket om och men få ut den.. lite sotig men helskinnad. Det var en härligt känsla att se den flyga iväg efter flera timmar i fångenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar