måndag 28 oktober 2013

Färdigt halvmånebord...

Så är då bordet färdigmålat...
Jag målade lite i samma anda som mitt senaste projekt... det vill säga lite laserande och i och med det får möbeln ett något slitnare uttryck. Men helhetsintrycket är vitt och fräscht.
H76 B118 D59
Pris: 850:-
*RESERVERAT*



*****


En bild från den gångna helgen...
Varberg har haft sitt årliga kulturevenemang "Kultur Dag&Natt". Vi var inne och lyssnade 
på två fantastiskt skickliga gitarrister som kallar sig The Gothenburg Combo.


I går kväll fick jag en leverans av nya -gamla- möbler till verkstaden. Är så spännande att få hem nytt och jag vill helst börja måla allt på en gång. Får se vad jag väljer att ta först...

Usch, nu får man hålla i hatten för det är storm på väg in senare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar