onsdag 9 april 2014

Barnstol och lite mer NY...

Söt barnstol...
En riktigt gammal träpluggad stol är det.
Den grå färgen som stolen var målad i när jag fick hem den, lät jag vara kvar. Så den färgen är nu framsliten lite här och där. Charmig stol i shabby chic.
H41(sitt) 76
*SÅLD*




*****
Jag fick ett önskemål om att skriva lite om New York resan så jag gör några små inlägg framöver. 


Shopping på Macys. 
Den årliga blomstershowen inföll just när vi var där så damen i rött 
är en fantastisk skapelse av blommor.
Dollarkursen är ju svag nu så det är lite extra roligt att handla... speciellt amerikanska märken. Jag fick bl.a tips om att köpa Skechers skor så två par sneakers fick följa med mig hem.
Sedan satt det fint med en kaffe och våffla utanför varuhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar