söndag 19 juni 2016

Volvo Duett och paket...

Så blev de båda mörkgrå vitrinskåpen hämtade på samma dag...
Trevliga kunder som kom både långväga och nära ifrån.


 Jag känner ju tacksamhet till alla kunder som kommer och hämtar möbler men lite extra speciellt är det när de har kört många mil. 
Tusen tack för den fina gåvan ni gav mig! Jag blev så glad!


...och det andra paret förgyllde gårdsplanen med en tjusig Volvo Duett från 60-talet.
Perfekt bil att köra möbler med :)


En rolig söndag i verkstaden med andra ord.

Hoppas båda skåpen kommer finna sina platser i era hem och än en gång...
Stort tack!

2 kommentarer:

  1. Tack själv Liselotte!
    Så trevligt att komma till dig och ängarna. Skåpet blev så bra på sin plats. Jag tycker så mycket om möblerna jag har köpt av dig. I och med att det också blir en upplevelse med resan och att träffa dig som har jobbat så med dem så blir det mer än bara en möbel.
    Så fina och noggrant målade. Stort tack och trevlig sommar. Ingrid och Göran

    SvaraRadera
  2. Tack för fina ord! Ett nöje att träffa er också.
    Allt gott och ha en fin sommar!
    /Liselotte

    SvaraRadera