onsdag 7 december 2016

Måleriverkstaden...

Jag får en del frågor om det kommer nya möbler...
För tillfället så står möbelmåleriet på vänt. Annat har fått ta plats. Efter nyår vet jag mer.
Funderingar och diskussioner om fortsättningen pågår och det är så spännande med nya idéer och tankar.


Vi håller på att flytta prylar från ett hus till ett annat och det blir så påtagligt hur mycket saker man har...som man inte behöver. Man får en tankeställare vad det gäller att hela tiden köpa nytt. Denna jul ska jag, pynt- och inredningsmässigt, bara återanvända och vara kreativ med det jag redan har. 
Känns riktigt bra faktiskt. 


Även om jag inte kan måla just möbler för tillfället så tar jag till penseln ibland ändå.
Just nu sitter jag och försöker måla av en gren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar