onsdag 23 januari 2013

Pågående arbete och Projektarbete Del 3...

Arbetet med det stora skåpet fortsätter...
Nu är det underdelen och vitrindörrarna som ska bli färdiga. Det är lite jobb med spröjsade luckor där glaset och lister ska plockas bort innan målning.. men bra blir det.


Har även börjat på ett bord som har stått här omålat. Nu är det tingat..


Så har M blivit färdig med sitt projektarbete, som var att måla om ett skrivbord. Jag har varit hennes externa handledare och gett lite råd. Här ser ni det läckra resultatet i en före- och efterbild
Gratulerar! Jättebra jobbat. Lycka till med redovisningen!



2 kommentarer:

  1. Ser fint ut! Vad kommer skåpet att kosta? Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!
    Tack för din fråga. Jag brukar inte prissätta innan möbeln är färdig men lägg ett mail till mig så ska jag meddela så snart jag vet.
    mvh/Liselotte

    SvaraRadera