fredag 1 februari 2013

Söta barnstolar med förvaring...

Har fått hem två så fina handgjorda barnstolar...
De är nätta i storleken och i perfekt skick. Jag kommer att måla dem antikvita med slitage.
Tips! Skulle du vilja ge bort en stol som dop- eller födelsedagspresent så kan jag måla dit initialer eller varför inte ett årtal på stolsryggen eller locket. Kostnad för målning av text är 150 kr.

H57 (sitt 28) B30 D30
Pris: 750:-/st



Här under syns exempel på möbler som jag målat text på tidigare...
(klicka på bilderna för att se dem i större format)


5 kommentarer:

  1. Vart köpte du dem ifrån? Mina två första barn fick liknande stolar av min farmor i doppresent. Hon gick bort i vintras och jag skulle vilja hitta en till minstingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!
      Kommer inte ihåg exakt vart jag köpte dem men det var i norra Halland någonstans. Jag har en kvar :)
      /Liselotte

      Radera
  2. Finns det fortfarande en kvar? Är intresserad av den som doppresent!

    SvaraRadera
  3. Finns det fortfarande en kvar? Är intresserad av den som doppresent!

    SvaraRadera
  4. Mejla mig gärna på angarnasgard@gmail.com så kan vi se vad som går att ordna.
    /Liselotte

    SvaraRadera