fredag 25 oktober 2013

Halvmånebord...

Halvmånebord är jag väldigt förtjust i...
Har ju målat och sålt några stycken och tycker att de är så praktiska att ställa under ett fönster eller i en hall... inga vassa hörn att gå in i. Detta bord har jag precis slipat och grundmålat. 
Nu ska det snart bli vitt...
H76 B118 D59


När jag slipade bort all gammal färg så upptäckte jag att bordet inte har några
skruvar utan är träpluggat. Tecken på att det har några år på nacken...

*****


Har själv ett halvmånebord under ett fönster. Eftersom vi inte har så djupa fönsternischer 
uppskattar jag den extra avställningsytan.


Höstens sista svamp-letar-promenad resulterade i två små - men ack så goda- mackor.
Tack E för bidraget ;)

Trevlig helg till Er alla som kikar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar