tisdag 23 augusti 2016

Kundbild och lite annat...

Så har jag fått det stora nöjet att få se min möbel på plats i ett nytt hem...
Nu står det antika skåpet hemma hos en liten kille, i hans fina rum, och blir fyllt med leksaker.
Kan inte tänka mig att skåpet kunde fått en bättre funktion :)
Tack för den fina bilden!


I trädgården har jag en liten "late bloomer"...
Vildkaprifolen har inte gett upp hoppet om sommaren än.


Har låtit gräset växa vilt på en del av den gamla gräsmattan. 
Svamparna som nu växer där är gigantiska. Tänk om dem gick att äta...


I förra veckan körde vi sonen till flygplatsen mitt i natten... i månens sken.
Han lämnade Sverige för studier i USA och landade i ett varmt (35 grader) och soligt Californien.


*****
Fler möbler lämnar verkstaden i veckan.

Ska snart ha lite nytt att visa i möbelväg och kanske inte bara målade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar