lördag 9 juli 2011

Över tiotusen besök på bloggen...

Jag har de senaste dagarna haft glädjen att få träffa så trevliga personer här i min verkstad. Personer som har uppskattat de möbler jag målat och gett mig positiva kommentarer. Jag är så tacksam för det och det ger mig så  mycket kraft och lust att fortsätta med det jag tycker är roligt...dvs måla och göra om möbler. 

Flera möbler har blivit sålda bl.a. spegelskänk, sminkbord, skrivbord, karmstolar...






Så nu är det för tillfället lite tomt i verkstaden men några möbler finns kvar... en träsoffa, två stolar, en låg skänk, några mindre bord och två slagbord.





Titta under flikarna för mått, pris och annan information.
Nya måleriprojekt har jag redan satt penseln i och de ska bli klara under nästa vecka... så ha koll...

 Ps. Bloggen/Hemsidan har nu haft över 10.000 besökare sedan starten...wow.  Fantastiskt roligt. 
Tack alla som kikar in och tittar på mina möbler. Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar