fredag 15 juli 2011

Tuff klädsel...

Istället för att klä om med nytt tyg har det blivit allt vanligare att låta det gamla fodertyget vara synligt. Snyggt tycker jag och fint med den synliga nubben.
Men denna och en likadan stol kommer att få ny klädsel för de är ett beställningsjobb och där de då kommer att stå passar de bättre med nytt tyg...

...hoppas kunna visa framöver vart stolarna hamnar...



Många av mina möbler har blivit sålda, vilket är jätteroligt, men just nu är det lite tomt i verkstaden. Jag målar på allt jag hinner men det tar några dagar till innan jag har något nytt att visa. Nu ska jag iväg på en lite längre resa och hämta hem lite nya (gamla) möbler...

1 kommentar:

  1. I Love your Blog !

    Thank you for the amazing photos!

    i'm your new follower!

    greatings from switzerland

    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    SvaraRadera