torsdag 30 augusti 2012

"Jag som aldrig vinner"...

... fast det kan jag ju inte säga längre. Jippiiiii..
Jag hade glädjen och turen att vinna när jag deltog i utlottning på bloggen -Vårt lantliv vid havet. Det är en jättetrevlig blogg som skrivs av två tjejer Ann och Annika och som handlar om deras intresse för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. De driver också egna butiker i Mellby. 
Kika in på deras sida här.
Vinsten bestod i ett helt underbart örngott med monogram och vacker spets samt tre 
väldoftande tvålar.



I verkstaden har jag haft fullt upp med att måla redan reserverade möbler. 
Det vackra skrivbordet blev färdigt idag...
*SÅLD*


 Även ett halvmånebord är färdigmålat  - finns ytterligare ett likadant bord som inte är reserverat.
Den 5-lådiga byrån är också snart färdig.
*SÅLDA*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar