onsdag 22 augusti 2012

Nästan färdig hylla...

Bokhyllan behövde ett lager färg till...
Trodde jag kunde börja slipa på hyllan idag men jag konstaterade att det behövdes ett lager färg till så då var det bara att greppa penseln igen... men i morgon ska den vara färdig.

 
 I veckan gick en spegel iväg till Stockholm...
Jag får då och då frågan om jag kan leverera möbler utanför Hallands gränser och jag försöker då finna en lösning på detta. Ibland lyckas det - ibland inte. Spegeln är ett exempel då kunden och jag kunde hitta en lösning som fungerade för oss båda. Roligt.

Ps. Jag har inget avtal med något fraktbolag utan leveranser sker med egen bil.



Har precis varit inne på Himlarums blogg och läst att hon blivit avlurad möbler av en kvinna, troligen bosatt på Gotland. Läs här!
Himlarum är den blogg som jag har följt längst och som har inspirerat mig mest. Det var hennes målade möbler som fick mig att börja måla en gång i tiden. När jag läser om sådant här så blir jag lite extra tacksam för alla fina, ärliga, kunder som jag haft lyckan att träffa på...

1 kommentar:

  1. Hej Liselotte!
    Så snällt av dig att länka efterlysningen!!!
    Och tack för de snälla orden!:-)
    Så mycket fint du målar och roligt om jag kunnat inspirera en smula!

    Jag är också tacksam för alla ärliga, fina, underbara kunder jag haft de 7 åren jag drivit möbelverksta´n! Men det finns ju alltid en och annan tistel bland blommorna... Jätteledsamt när det tills slut händer att man river sig! Jag VILL ju fortsätta att tro att människor är ärliga och kärleksfulla - och de flesta är ju det, tack o lov men man kanske ska börja ta personnummer och kolla upp folk lite bättre innan, så man slipper råka ut för det igen...

    Tusen tack igen för ditt engagemang och lycka till med allt fint du gör!

    Stor kram!

    SvaraRadera