fredag 2 november 2012

Sålda möbler och Projektarbete Del.1...

Möbler har lämnat verkstaden...
Karmstolen blev så fin när den blev vit med lite slitage *SÅLD*
Byrån med sina 6-lådor är färdig *SÅLD*
Klaffbordet har varit sålt sedan en tid men nu blev det hämtat *SÅLD*





För ett tag sedan tog en tjej, som går sista året på en närliggande gymnasieskola, kontakt med mig
och undrade om jag ville bli hennes externa handledare... och självklart ville jag det. Mycket glad
... och lite stolt... blev jag av frågan.
Jag ska ge råd och stöd under hennes projektarbete som är att måla om ett skrivbord. 

Hon har gett mig lov att visa bilder så jag tänkte att ni skulle få följa med framöver och se hennes arbete med att förvandla ett skrivbord från 50-talet.

Del 1. Grundarbetet har påbörjats... slipning och spackling...jobbigare än man tror men ack så viktigt för ett bra slutresultat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar