fredag 16 november 2012

Skrivbord till salu och fina bilder...

Ett antikvitt skrivbord med lite slitage på kanterna finns nu till försäljning...
Lådorna är vitmålade inuti.
H78 B119 D62
*SÅLD*


Sedan måste jag visa två underbara bilder som jag fått tillsänt mig...
Garderoben och hyllan på bilden har jag målat och de åkte iväg, för ett tag sedan, till en så fin familj.
Nu har jag fått bilder på möblerna i sin nya miljö och i full funktion. Se så fint det blev. 
Så nu står de i ett flickrum... och flickan är den här söta tjejen ni ser här nedan.
(tyvärr kunde jag inte förstora bilden mer men jag tror ni ser hur fin hon är)

Tack J för att du skickade bilderna och för att jag fick visa dem!



Visserligen träffar jag mina härliga kunder när de är här och köper möbler men det är inte utan att jag ibland undrar hur möblerna tar sig ut på plats. Därför blir jag extra glad när jag får möjlighet att kika in och se hur det blev...

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar